May 26, 2005

Bolkestein en Milan beide onderuit....

Ik weet niet wat ik vanmorgen in de krant het meest opmerkelijkst vond. Bolkestein die zegt dat ie spijt heeft van de euro (als ie had geweten dat het stabiliteitsplan niet gehandhaafd zou worden dan had hij nooit geadviseerd voor de euro) of de overwinning van Liverpool. Tot mijn grote schaamte moet ik zeggen dat ik niet gekeken heb, want ik dat Milan wel zou winnen en ik had geen zin om dat te zien gebeuren….achteraf was het waarschijnlijk toch te laat geworden om het einde te zien, want ik lag om tien uur al lekker in mijn bedje.

Gisteren was überhaupt al een beetje vaag. Ik moest een uurtje overwerken en had eigenlijk geen zin meer om boodschappen te doen, dus dacht er in eerste instantie aan pizza te bestellen (en ik had moeten onthouden dat je altijd voor datgene moet kiezen wat als eerste in je op komt, dat geldt tijdens tentamens maar blijkbaar ook voor eten) maar al lopend bedacht ik me dat de McDo toch op de weg lag en dat ik de laatste ervaring ff moest verbeteren (in Munchen was het echt te ranzig voor woorden). Ik bestelde een bigMac menu met een bananenmilkshake…toen vroeg de verkoopster…Aardbei? Nee banaan…ok banaan en vervolgens maakt ze een aardbei. Waarop ik zeg: ik wil graag een bananenmilkshake…ooooh ja, en ze begint weer aan een aardbei…Dus meteen gezegd dat ik banaan wil (deze was dus maar voor 1/3 gemaakt) en je gelooft het niet, ze knalt de derde ook onder de aardbei!!! Dit was echt te veel voor me, dus heb ik me maar neergelegd bij de aardbei…de rest van mijn eten was al ongeveer koud, dus het was beter maar te settelen. Daarna wel lekker languit op de bank CSI Miami en CSI Las Vegas gekeken (DVD)….. en nu snel aan de volgende mailing op het werk beginnen! Tot snel!

No comments: