May 19, 2005

Briatore: Schumi is gewoon te oud....

nou, dat geloof ik niet. Zoals ik hem laatst zag races, vond ik niet dat hij te oud was. Hij reed de beste race van het hele deelnemersveld en werd achter Alonso tweede. Ik denk dat als Ferrari zijn zaakjes weer op een rijtje heeft, dat alles weer goed komt en dat ie weer constant top 3 rijdt. En over dat gezeik dat ie geen eerste zou worden in een Minardi of zo....nee, wie zou dat wel worden?
Verder het verlies van de Portugezen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar het is wel jammer voor ze. Wel moet ik zeggen dat de Russen op de foto in de krant mooi clubkleding aanheeft...dat geel/goud moet het verschil hebben gemaakt....
Als laatste nog even wat wielrennen....JAAAAAAAA, McEwen heeft weer een ritzege! Op de een of andere manier gun ik het hem wel en Petacchi niet...
ZO, en dan blijft nu de vraag, komt Glennis Grace door de halve finale....

2 comments:

Anna said...

Ik vond het eigenlijk wel prettig dat CSK heeft gewonnen. Ben lichtelijk wraakzuchtig en denk nog steeds aan de onverdiende overwinning van de Portugezen in de 122e minuut op AZ. Normaalgesproken vind ik Portugezen wel hip, hoewel ze ook altijd wel beetje vals voetballen met veel toneelspel in hun vallen om gele kaarten aan te naaien...
Ik denk ook niet dat Schumi te oud is, maar dat het voornamelijk aan het materiaal ligt. Als je zag hoe ie in Barcelona ook weer naar voren stoof... net als op Imola. Maar ik ben toch wel beetje op hem uitgekeken. Tijd voor de jeugd, nieuw elan! Onder leiding van Alonso natuurlijk!
PS oh en ik vind Petacchi best cute.. maar ja dat vind ik bijna alle Italiaantjes

Anonymous said...

Oh God, Italiaantjes, cute, ... jij mag in december niet mee naar Turijn. Hoe krijgen we je in godsnaam weer (alleen) mee terug?!