May 27, 2005

eindelijk heb ik de stap gewaagd....

Soms kijk ik wel eens terug op mijn blog en zie ik dat ik voornamelijk kwebbel over werk cq reizen naar het werk en sport. Maar er is eigenlijk nog een ding waar ik nog blijer van wordt dan sport, en dat is reizen! Maar ja, als je niet reist valt er ook weinig over te kwebbelen. Gelukkig heb ik nu weer een moment gevonden dat ik twee regels vrij kan maken om over reizen te kletsen....

IK HEB MIJN TICKET NAAR BUENOS AIRES GEBOEKT!!

Opeens vind ik het allemaal toch wel eng, maar dat heeft toch voornamelijk te maken met de godsonmogelijke tijd dat ik daar aan kom. Namelijk 01.15 in de ochtend. Inderdaad midden in de nacht. Wat is dat nou voor tijd? (waarschijnlijk als je het omrekent naar een Nederlandse tijd is het een reuze normale tijd, maar om over je jetlag in een stad aan de andere kant van de wereld heen te komen om de volgende dag naar school te gaan is ie wel heel onmogelijk) Maar ja, geboekt is geboekt en hoe ik mij die eerste dagen op school ga redden zie ik dan wel. Hopelijk hebben ze een hotel op het vliegveld, zodat ik meteen een bed in kan rollen en me pas de volgende dag zorgen hoef te maken over het feit dat ik een inmense stad in moet om een verblijfplaats en school te vinden. Gelukkig heb ik al wel de reiservaring om te weten dat ik het op dinsdag waarschijnlijk allemaal helemaal leuk vind en dat ik op zaterdag 29 oktober waarschijnlijk sta te balen dat ik het vliegtuig weer in ga om de winter in Nederland tegemoet te vliegen.......

nou ja, de komende tijd, tot 1 oktober, zal ik jullie waarschijnlijk doodgooien met allemaal (voor mij reuze interessante, maar voor jullie waarschijnlijk niet echt boeiende) weetjes over Buenos Aires en Argentinie. En natuurlijk wat sport tussendoor, want meteen erna ga ik me opmaken voor een Worldcup schaatsen in Turijn, zodat ik tijdens de uitzendingen van de Olympische Spelen kan bleren...daar heb ik gestaan!!! Maar nu eerst Oslo samen met Anna!
(en nu een stapel werk dat loopt te roepen half negen, de hoogte tijd om mij beet te pakken...)

2 comments:

Anna said...

GEFELICITEERD!! Echt mega leuk voor je! Ik ben nu al zenuwachtig voor je... Zou het zelf best wel heeeeeel erg eng vinden.
Welke datum ga je? Dat tijdstip is wel absurd inderdaad.. Maar misschien heb je wel vertraging, zou in dit geval goed uitkomen. En meteen die dag erna naar school? Wow, heftig snel.
Ahhh ik kan nu al niet wachten op je tropische foto's. Zou best meewillen. Turijn en Oslo is toch best anders, haha. Ik ga ook alvast maar eens sparen voor een iets verdere reis ooit. Hoewel, ik kan nog niet eens sparen voor Oslo, dus dat schiet niet op.

Liselotte said...

Ach, zodra je gaat werken krijg je vakantiegeld en dat vakantiegeld kun je ruimschoots naar twee schaatswedstrijden en twee weekjes naar Thailand (mijn zus en ik leefde daar voor 2 euro per dag en slapen kan ook al vanaf 5 europ per nacht en een ticket kan al vanaf 400 euries..... Dus nog ff een jaartje geduld en de wereld ligt voor je open.....