Jun 30, 2005

Argentinië mag het van mij worden!

Zag net in de krant een korte vergelijking tussen Argentinie en Nigeria......laat het duidelijk zijn, Argentinië mag winnen. De confederations Cup is gister gewonnen door Brazilie....dat mocht dan ook wel weer, want onder andere Kaka speelt daarin. het is geen sterk argument, maar dat hoeft toch ook niet altijd? Het wordt echt een superspannend sportweekend en het ziet er naar uit dat ik heel wat ga missen. Ik ga nl. zaterdagavond in Amsterdam uit eten en volgens mij is dan ook de finale onder 20. (waarom is ertrouwens ook een WK onder 21, dat scheelt maar een jaar, schrap een van beide). Ook Wimbledon loopt op zijn einde. Ik had al beken welke ik in de halve finales wilde zien en dat is aardig uitgekomen. Nu hoop ik stiekem dat Federer er door Hewitt uit gemept wordt (al heb ik daar enkele twijfels bij) en roddick mag van mij ook wel door. Zou wel een leuke finale maken denk ik...... Ook de tour begint bijna weer. Alle ploegen werden al in de krant geintroduceerd. Heb nog niet echt een top drie kunnen maken, maar denk dat Armstrong, Basso, Julich, McEwen en een aantal van de hulptroepen van Armstrong weer hoog gaan eindigen. Ullrich heb ik nooit echt een prettige rijder gevonden, dus die hoeft het niet zo hard te maken en ik weet niet zeker wat Boonen gaat doen. Verder moet er natuurlijk gelet worden op een bende Australiers. Ben benieuwd hoe CSC en Phonak het gaan doen, die zijn toch allebei redelijk veel in het nieuws geweest het laatste jaar. En als laatste natuurlijk onze Rabobankploeg. Die wil dit jaar minstens een overwinning. Prima! Ik vind alleen dat het niet zo'n sterke ploeg is die gaat en dan gaat Freire ook niet eens mee.....
Nou genoeg sport, straks nog ffeen stukje over mijn verjaardag....tot later.

3 comments:

Anna said...

Kaka, ik vind het het beste argument wat je kan hebben! Wat een leukerd!
Bij Argentinie onder 20 moet ik nog even de leukerds gaan opsporen. Ik weet dat Messi daar voetbalt, maar of ie leuk is, geen idee

Liselotte said...

nou, ik vind hem niet echt het toonbeeld van Leuk. ALs ik de voorbijflitsende beelden mag geloven en de foto's in de krant is ie nog niet zo eng als De Wolf, maar het is niet spetterend. Daarbij schijnt het een voormaatje a la Overmars te zijn. Maar wel het grootste talent van het WK.

Anna said...

Poeh, toen ik je eerste zin las, schrok ik al... 'je vindt Kaka niet leuk?'... Maar nu neem ik aan dat je Messi bedoelt, gelukkig