Jun 16, 2005

Donner blundert alweer....

Het lijkt wel of Donner blijft blunderen..... Het kan aan mij liggen maar geen enkele ministernaam komt zo vaak voorbij als de zijne, met als hoogtepunt de TBS-er. In navolging van mijn bericht van gisteren, dat het pas echt beschamend zou zijn als er door de TBS-ers schuld iemand zou overlijden, was toen dus al de waarheid. Ik vindh et helemaal raar dat de politie ter plekke de man niet als zijnde de vermiste TBS-er herkende, maar dat ie alleen om bezit van wapen in de boeien werd geslagen. Het lijkt mij dat hij makkelijk genoeg te herkennen was na de publicatie van al die foto's.... nu maar hopen dat er ander beleid wordt gemaakt ten aanzien van de TBS-ers en verlof (wist je trouwensal dat ie al zeven keer eerder kortstondig was verdwenen?)
DAn even kort wat paardensport: het tweede paard van Ulla Salzgeber is ook overleden. Het tweede paard dat binnen een jaar overlijdt.
En dan naar het voetbal van gisteravond. Het was geen echt overtuigende wedstrijd tegen Australie, maar ik zou toch willen dat het Nederlands Elftal boven de twintig altijd met zulke overtuigende cijfers zou winnen als ze niet zo overtuigend spelen. En naar aanleiding van het talent dat er rondwandeld; waaron willen we Kalou Nederlander maken? We hebben ontzettend veel talent. Er moet nog wat aan de afwerking van Vincken worden gewerkt, maar Owusu, Emanuelson, Maduro en Vlaar. Kruys maakte een van de meest geweldige doelpunten van het jaar (nu al) en lijkt mij een tweede Kuyt (qua uiterlijk en speelstijl). John en Babel vielen me een beetje tegen en die verdediger die onder de vleugels van Vlaar speelde maakte ook wel een paar missers.... Maar overal veel talent, als dit zo blijft doorgroeien maken we ooit nog wel kans op een Europese of wereldbeker (blablabla). Het viel me trouwens wel op dat de Aussies veel verder 'volgroeid' waren. Al veel bredere borstkasen en meer spiermassa.... het is ook grappig dat niet-voetbalnaties het zo goed doen.... Ik blijf dit toernooi zo ver mogelijkwel even volgen. nou ja, de krant staat vol met feitjes waar ik het nog over zou kunnen hebben, maar ik ga nu eerst maar eens even werken!

No comments: