Jun 7, 2005

Keuzes......

Ik zit toch met een beetje in mijn maag met de keuze van mijn Spaanse lessen in Buenos Aires. Neem ik week tangoles en een week een gewone intensieve cursus en heb ik dus minder tijd om in Buenos Aires rond te wandelen, of ga ik veel in Buenos Aires rondlopen en geen tangolessen volgen? (en dus twee weken intensieve cursus)
Lastig lastig. Misschien moet ik er gewoon maar 1 avondje aan de tango besteden en de rest niet. Ik wil tenslotte ook nog een polo en voetbalwedstrijd zien, het hypodrome bezoeken, de moeders op het plaza del mayo en met het toersitentreintje lang de rivier naar boven etc...... zucht
Wil je meer over de school lezen waar ik heen ga, klik dan hier.

2 comments:

Anna said...

Hmm, moeilijk. Dus als je een week tangolessen besluit te nemen, houdt dat in dat je daar echt dagen fulltime mee bezig bent zodat je niet meer de stad kunt gaan ontdekken? Misschien kun je dan inderdaad beter zomaar 1 of 2 lesjes doen. Want hier in Nederland zul je het immers ook niet meer vaak in praktijk kunnen brengen helaas, of je moet natuurlijk een leuke Zuid-Amerikaan tegenkomen...

Anonymous said...

hey lis,
de twijfel is begrijpelijk maar ik zou misschien toch ook wat meer tijd open houden om de stad te verkennen. de tangolessen kun je hier wellicht ook voortzetten (met je leuke meegebrachte zuid-amerikaan) en dan kun je tijdens het dansen iig terugdenken aan die mooie omgeving van BA