Jul 7, 2005

Zabriskie onderuit

Hij staat er dan wel om bekend, en het verbaasde me niet echt, maar ik vond het wel extreem zielig toen ik het sms kreeg met het bericht. Toen ik thuis kwam meteen het Tourjournaal aangezet. Het was pijnlijk om te zien, niet alleen de wonden, maar de val op zich en dan ook nog eens de wetenschap dat als hij was blijven rijden dat hij het geel nog zou hebben gehad. Er is een kans van 50% dat ie weer opstapt. Ik denk niet dat ik zou opstappen, ik zou de motivatie niet meer hebben om mijn benen uit mijn lijf te rijden. Aan de andere kant is Zabriskie nog wel steeds negende… Lastig ik ben benieuwd wat ie gaat doen.

Het wordt een druk dagje vandaag. Nu eerst een ongeveer drie uren durende vergadering en daarna meteen het personeelsuitje tot een uurtje of negen. Volgens mij ben ik dus pas om een uurtje of twaalf thuis. Donderdag gaat een zware dag worden (en dan heb ik nog eens een functioneringsgesprek) Nou ja, nu eerst maar hopen dat het morgen droog blijft. Tjuuus!

No comments: