Aug 22, 2005

Ontbijt op school/werk en zoencultuur

Zo, deze week moet ik ook op maandag werken, want het eerste de eerste dag na de vakantie (voor de meeste docenten dan) En dus starten we met het jaarlijkse ontbijt. Vorig jaar vond ik het een crime omdat ik niemand kende. Dit jaar ken ik het overgrote deel van de ongeveer 80 man wel (er zijn weer een stapel nieuwe docenten aangenomen) maar maak ik me meer zorgen om de zoencultuur. Ik heb er altijd zo'n hekel aan dat iedereen elkaar altijd maar moet zoenen...maar ik vrees dat ik me er maar doorheen moet worstelen,. Gelukkig heb ik er een aantal al gehad, dus ik denk dat ik daarbij in de buurt blijf hangen...misschien dat er dan minder op af komen om hallo te zoenen.... tot later!

2 comments:

Anna said...

zoencultuur, blugh. Bij nieuwjaar is dat ook altijd zo erg. En dan begint college bijvoorbeeld weer op de 8e januari, gaan ze je nog gelukkig nieuwjaar wensen! Nou dan hoeft het voor mij al helemaal niet meer, want het nieuwejaar is allang begonnen. Mij mag je alleen maar nieuwjaar wensen op 1&2 januari. Dat gelebber ook de hele tijd van halve onbekenden, nergens voor nodig.

Liselotte said...

idd, en dan ook nog je verjaardag.....en als het tegen zit ook nog voor de vakanties....zucht