Sep 16, 2005

European Soccer: Treurmars van Nederlandse ploegen



Eindelijk wordt Kalou een keer afgezeken in de krant (ik geloof Spits of Metro) en wordt Van der Vaart weer de hemel in geprezen. Komt alles dan toch weer op zijn pootjes terecht? Verder veel treurnis over het Nederlandse voetbal. Ook Vlaar is weer gevonden, maar het lijkt alsof hij zijn flair die hij onder Adriaansen vond onder Van Gaal weer kwijt is.
Niet dat ik er iets over mag zeggen, want ik had gister even geen zin in voetbal en heb ik alle CSI's en de Gilmore girls en Desperatre housewifes van afgelopen week bekeken.....

4 comments:

Steph said...

Today I got my "Nederland" 'soccer' t-shirt. You gotta love blaze orange. I love my new shirt that I'll be wearing to Andrea's first game on saturday as the assistant coach. WOO HOO!!!!

Liselotte said...

way to go! We (netherlands) are number two on the FIFA list....only Argentine is in front of us....

Anna said...

ja jammer hoor van Vlaar... Hij scoorde wel mooi... maar verder stond het bij AZ achterin niet echt top. Hoewel ze wel lekker voetbalden als ze aan de bal waren. Het werd trouwens 's middags om 4 uur gespeeld... Ik kwam er ineens achter toen ik As the World Turns wilde gaan kijken.
Feyenoord heb ik half gezien.. dat was nog wel redelijk ok. Kuyt's doelpunt was wel cool. Maar mooi dat Kalou wordt afgezeken :-).

Anonymous said...

wel apart zo zonder publiek, in de zin dat je dan geluiden hoort die normaal het lawaai niet kunnen overstemmen. Zoiets als het kunnen horen van het klappen van de klapschaats en het schreeuwen van de coach (behalve die duitser; die hoor je overal bovenuit). In een vol thialf gaat dit dus verloren.