Sep 2, 2005

offday

Soms heb je van die dagen dat je echt onwijs baalt dat je ooit zo stom bent geweest om naar de wekker te luisteren en op tijd je bed uit bent gerend. Echt waar, vandaag had ik beter kunnen blijven liggen! Voor HBO Rechten was alles redelijk smooth georganiseerd, maar voor SJD nog niet helemaal. Die opleiding is net wat rommeliger en dat werkt dan tegen op die dagen dat er een strakke planning vereist is. Ik heb dus al een paar dagen geïrriteerde studenten aan de lijn, er lopen stagedocenten met vraagtekens rond en tot overmaat van ramp werd ik vanmorgen door een medewerker van een van onze stageorganisaties uitgescholden. Om 08.40 trek ik dat nog niet. Dan heb ik per acuut een ochtendhumeur. Dan denk ik echt dat ik een andere baan moet vinden waarbij ik geen of in iedergeval minder administratieve dingen doe, waardoor ik minder van anderen afhankelijk ben. Aan de andere kant weet ik ook wel dat ik dit alleen denk omdat ik nu een uitgelopen ochtendhumeur heb, want ik heb heerlijk veel vrijheden en dit soort dingen heb je nou eenmaal overal. En problemen zijn er om aan te werken en om zaken te verbeteren….(blugh wat een optimisme)

Ga nu weer ff mijn bakens verzetten en hard aan de slag, er moeten even wat dingen rechtgezet worden!

No comments: