Oct 24, 2005

El Calafate en omgeving
















Ik denk dat het iedereen wel is opgevallen dat Pategonie mij toch het meeste doet, daarom hier ook meteen wat foto´s van die reis.... Misschien dat de liefde nog op iemand overslaat die mij dan vervolgens tijdens de volgende reis wilvergezellen om dit prachtige deel verder te ontdekken. Mocht je dat niet willen ook goed hoor, ik ga dan gewoon weer lekker zelf...
Ok, onderop stukje estancia met uitzicht, dan foto Perito Moreno glacier, dan sneeuwig landschap(dat was wel ff schrikken), weer de glacier, maar nu kun je zien hoe hoog ie is (ik geloof dat ie ruim 60 meter boven het water uitsteekt), de schapen worden door Carlos binnengebracht en de avond gaat vallen

3 comments:

Anna said...

Ok ik meld me aan voor een volgende reis! Maar als je liever alleen gaat snap ik dat ook hoor...
Het ziet er inderdaad prachtig uit. En dat dan nog alleen op de foto's.
Die walvis is echt stoer! In Noorwegen heb ik er ook wel eentje gezien, maar dat was van heel ver weg, eigenlijk meer een schim, dus dat telt niet. Moeilijk voor te stellen hoe dicht bij jij bij dat beest bent geweest en hoe groot ie dan wel niet zal hebben geleken.

Anna said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Liselotte said...

jaaaa, gaan we gezellig samen! Hoe gaat ie in het Nederlandse? Is de lokatie voor het feestje rond? Spreek je snel!