Dec 1, 2005

Bodyshape....

Vanaf vanavond moet ik er weer aan gaan geloven. ik ga weer beginnen met sportief doen en om te kijken of de sportschool een beetje voldoet beginnen we (San en ik) met een lesje bodyshape. Nou moet ik heel eerlijk zijn en meteen bekennen dat ik aan werken één van de B's (bodyshape is werken aan de B's) een ontzettende hekel heb. Na 5 minuten buikspieroefeningen doen kun je mij echt wegdragen, maar dan zit je vaak pas net op de helft. Waarschijnlijk ga ik mij dus een uurlang afvragen waar ik in hemelsnaam mee begonnen ben om vervolgens een heel weekend lang ontzettende spierpijn te hebben in al die B's waaraan ik ga werken.... Zucht....waarom ging ik dit ook alweer doen?
En of spierpijn nog niet alles is, heb ik waarschijnlijk ook nog een paar blaren. Ik heb namelijk nieuwe sportschoenen aangeschaft en die zijn nog niet echt ingelopen (en ik krijg altijd blaren van nieuwe schoenen) maar de oude vallen nu echt uit elkaar (na Inzell hadden ze er echt genoeg van en rondbanjeren in Pategonie viel ze ook niet mee) dus ik moest er wel aan geloven...
Ook hier later weer een update over...als ik mijn armen dan nog kan begewegen (alhoewel, daar zit geen B in, of het moet de B van bicep zijn..hmmmm)

2 comments:

Anna said...

Nou ik ben benieuwd hoe het gegaan is! En of je door biceps-spierpijn nog wel aan je gedicht hebt kunnen schrijven...

Liselotte said...

hmmm, het was de B van Borst, maar dat is de enige plek waar ik geen spierpijn heb......