Dec 22, 2005

Cocktail

Zometeen kerstborrel. Op zich hartstikke leuk, want ik ben gek op borrels. Beetje informeel om, aan of onder een tafel hangen en wat drankjes drinken en hapjes eten. Nadeel is dat er een klein beetje gehoopt wordt op nette kleding. Gala -achtig. Nu heb ik wel een galajurk, maar die vind ik net iets teveel en die moet ik ook weer even inelkaarknutselen (de bandjes moeten er weer aan). Dan heb ik ook nog een cocktailjurkje. Maar cocktail is kort en open.... en momenteel geef ik licht in het donker... Niet de situatie waarin ik graag iets korts en bloots aan trek. Nou ja, ik heb nog vier uurtjes om te bedenken of ik het cocktaildingetje aantrek of voor de comfi rok ga die ik nu aan heb.....

1 comment:

Anna said...

Oh leuk, een borrel!
Nu dan vanaf nu maar even stiekem gaan gluren wat de anderen aanhebben..
In een galajurk voel je je misschien meteen weer zo opgelaten. Een rok is toch ook netjes?