Jan 10, 2006

Het is van mij!!!

Jaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Ik heb de sleutels van mijn appartement. Ik ben nu definitief een huiseigenaar.
Vanmorgen eerst voor een check langs het huis. Alles samen met de verkopende partij (een collega) doorlopen. Daarna gezamenlijk naar de notaris gegaan en alle papperassen ondertekend. Toch ben je dan nog heel even zenuwachtig. Het kan bijna niet meer fout gaan, maar wat er sinds het begin allemaal gebeurt is was ik op alles voorbereid. Maar alles is okay. De verkoper heeft nog wel een setje sleutels, want moet nog even wat spullen ophalen, maar dat is het makkelijke als het collega's zijn. Dat scheelt toch weer. Vanaf komend weekend moet ik er dus echt aan gaan geloven. Het wordt klustijd. Gelukkig is het een ienieminie appartmentje... dus dat moet gaan lukken!
Nou vanaf komende week dus klusverhalen!

2 comments:

Anna said...

GEFELICITEERD!!!!
ben heel erg benieuwd!
Succes met klussen!

Liselotte said...

ik zal binnenkort mijn cameraatje die kant op nemen, zodat ik wat foto's kan posten van het gehele proces....