Feb 27, 2006

Als je hoofd iets anders zegt dan je hart...

Even een kort berichtje om mijn hart te luchten. Ik denk er al een tijdje over na. In Argentinie een leuke jongen ontmoet en ik ben er contact mee blijven houden. En hij leek altijd erg blij als ik contact met hem opnam, maar ik hoorde erg weinig vanuit hem... en dat vreet toch een beetje, en daar blijf je maar over nadenken en ook over het feit dat, als het al ooit wat zou worden, er pas over een paar jaar aan gebouwd kan worden maakten me erg onrustig en ongelukkig. Er was dus maar een oplossing.... als ik naar mijn hoofd luisterde tenminste...mijn hart zei dat ik het gewoon moet aanzien tot oktober.... en toch heb ik besloten mijn hoofd te volgen. En daarom ben ik denk ik even een beetje uit de lucht met de verhalen...dus ook met die over de hoogte en dieptepunten van de OS. Misschien komt ie er ooit nog wel een keer, maar dan zien jullie het vanzelf.....
En nu ga ik mij begraven in bed onder mijn dekens en de ogen uit mijn hoofd huilen!

No comments: