Feb 19, 2006

Kreeg ik toch medelijden met Mueller... (Olympic update nr. 17 )

Ik weet niet wie er gisteren het stukje met Mueller gezien heeft, maar ik kreeg zowaar medelijden met hem. Ik vond het geweldig dat hij zo door het ijs aan het zakken was. Hij lachte ons Nederlanders ten slotte uit en ook de Noren zeiden dat het bij hun niet fout zou gaan, want het was allemaal anders. Maar het is allemaal niet anders... ook nu zakt hij door het ijs en opeens schrijven de Noorse media hem helemaal de grond in..... En afgelopen week werd hij voor een persconferentie niet toegelaten, dat legde hij naderhand uit en vervolgens werd er geschreven dat hij te lui was om naar een persconferentie te gaan en werd de rel rondom hem in Noorwegen nog groter. En dat soort dingen gun ik hem toch niet. Ik vind het een enorme eikel, maar de Noren hebben hem toch echt zelf aangenomen. Ze hebben zelf het risico genomen en alle waarschuwingen weggegooid en ze moeten nu ook maar op de hete kolen zitten en de hand in eigen borst steken en hem gaa nbeschermen.

En dit voor mijn mening rondom het hele gebeuren Mueller.

No comments: