Feb 9, 2006

Onlusten Midden Oosten

Ik heb heel lang mijn best gedaan er mijn mond over te houden, maar nu heb ik het er mee gehad. Goud op het hoofd van de tekenaar van een cartoon zetten EN zelf een wedstrijd uitschrijven wie de beste cartoon kan maken over de ontkenning van de holocaust....
Ten eerste, hoezo kinderachtig en ten tweede zou je het dan niet meer moeten richten op het gehele Christendom en niet alleen de Joden?
En ten tweede, moeten wij nu ook winkels gaan plunderen, vlaggen verbranden, pistolen zoeken en per ongeluk omstanders neerschieten omdat we in de lucht schieten en ambassades in de fik zetten? Als je het dan zo kinderachtig vindt (die cartoons) probeer er dan boven te staan en doe het niet net zo kinderachtig na.
En het allerergst, wij zenden meer dan 3/4 van ons leger die kant op? Die mensen moeten ons niet eens, waarom helpen we ze in vredensnaam? Dat geld kan wel beter besteed worden, aan ons zorgstelsel bevoorbeeld. Ons wapenen tegen het vogelgriepvirus of aan groeperingen (van mensen of dieren) die onze hulp wel op prijs stelt...
Zo, dat lucht op....

2 comments:

Anna said...

ik ben het er volkomen mee eens :-)

Liselotte said...

gelukkig, iemand die mijn mening deelt :-)