Mar 3, 2006

Bejaardenprogramma in de fitness voor 26 jarige

Zooo, gisteren weer even lekker naar de sportschool geweest. Meteen uit het werk, want dan is het lekker rustig. En des te minder mensen, des te prettiger ik mij voel. Omdat ik zo'n last van mijn knieen kan hebben, heb ik het bejaardenprogramma voor mijn benen gekregen. Maar vijf kilo hoef ik te verzetten. En toch nog spierpijn hebben. Voor mijn armen heb ik dan gewonen gewichten (15 kilo, prima) maar met de losse gewichtjes zit ik dan weer op 1 of 2 kilo. Het is bijna om een rode blos van te krijgen, als je naast iemand staat die met 25 kilo gewichten bezig is...
Na een uurtje lekker heen en weer huppelen door de sportschool daarna weer de sauna in gewandeld. Deze keer maar met een ander persoon. Ik snap het niet helemaal...eerst allemaal blote mannen en nu een man met een handoekje om dat zo gaat zitten dat zijn handdoekje openvalt en alsnog het hele zaakje eruit hangt. Maar het tweede deel zat ik er alleen in en ook onder de koude douche was ik alleen....(blijft toch tricky...zo'n open douche voor zo'n preuts typje zoals ik ben).

2 comments:

Anna said...

Dan ben ik denk ik nog preutser. Zo'n open douche, daar was ik niet ingestapt. Of is het ongemengd?

Liselotte said...

eeeh, gemengd.... dus ik wacht maar tot er niemand is, spring dan heel snel onder het koude water en ren dan terug naar de kleedkamer...