Mar 27, 2006

Er loopt een man langs het spoor...

Afgelopen weekend ben ik weer overgegaan naar het Apeldoornse. Even kijken hoe het er daar voor staat. Natuurlijk niets anders dan toen ik wegging de laatste keer, maar okay. Zaterdag lekker gekookt. Zelfgemaakte tortelini. Er moet nog iets aan veranderd worden en het ziet er voor buitenstanders niet uit, maar het is meer dan prima te eten. Gisteren gegeten bij de Wok. Daar maak je mij toch wel erg gelukkig mee. Lekker gamba's met peultjes in sojasaus en een klein handje rijst, en ossehaas met verschillende soorten paddestoelen en natuurlijk weer peultjes. Verslavend. Ook nog even snel langs mijn oude huisje gegaan (staat nog steeds leeg) en vandaag naar de kapper.
Net weer terug naar het Amsterdamse gegaan. Van een heerlijk rustig weertje naar het noodweer in Amersfoort en vervolgens naar de eindbestemming stormachtig Amsterdam. Halverwege, net na Bussum, moest de rem erop want er bevond zich een onbevoegd persoon op het spoor en de machinist wilde die liever niet van zijn raam afpellen. Groot gelijk. Gelijk hing de gehele trein uit de ramen (okay, beetje overdreven) maar niemand gezien, op een gegeven moment stonde we helemaal stil en de trein van overgestelde richting stond ook stil met nog een trein daar weer achter. Ik hoop dus niet dat die ander het ongeluk had gehad dat er iemand bovenop was geknald... maar dat zal wel niet.
Zo, vanvond maar even wennen aan de nieuwe (zomer) tijd... en hopen dat ik morgen op tijd mijn bed uit kom.

No comments: