Mar 11, 2006

Wat is het nou?

Iedereen kent het wel het gevoel dat ie denkt dat ie het goede doet en dat je daarna bedenkt;dat was toch niet zo heel slim. En dat is wat ik nu heb rondom het gevoel met Tito.
Twee weken geleden heb ik geprobeerd heb tot enkele keren toe te bellen om te praten over mijn twijfels endergelijke. Aangezien ik hem niet kon bereiken heb ik het maar per e-mail gedaan. Enigszins met het idee om er een einde aan te maken, maar aan de andere kant met de hoop dat dit niet zou gebeuren.... Vervolgens heb ik wel geprobeerd hem per telefoon te bereiken, maar ik krijg hem maar niet te pakken. Of de telefoon staat uit en krijg direct een voicemail of ik hoor de gehele tonenset om dan alsnog de voicemail te krijgen. En wat betekent dit dan? Dat ik hem op zijn hart heb getrapt? Dat ie denkt dat ik er maar in moet stikken, of is er iets met hem gebeurt wat hier los van staat?
Ik weet dat ik als onbekend bij hem binnen kom, maar hij laat toch niet elk telefoontje gaan dat onbekend is, en hoe vaak heb je je mobiel uit staan? En als je denkt dat iemand maar moet doodvallen, dan is het toch geen probleem om de telefoon op te nemen en te zeggen dat iemand er heel diep in kan zakken. het kost hem geen geld, geen moeite en hij hoeft daarna zijn telefoon niet uit te zetten...
Anyway, ik kom er niet uit. En ik voel mij klote. Ik wil het of graag afsluiten of het opnieuw opbouwen, maar dit grote niets vind ik zwaar klote. Je blijft zo hangen tussen hoop en verdiet. Bah Bah Bah.
Nou ja, niet dat jullie hier iets aan hebben, dus ik laat jullie maar weer met rust om te kijken of ik wat geduld in mijn kont kan krijgen zodat ik kan verven...het huis moet toch een keer afkomen... (slechte planning, I know)

5 comments:

Liselotte said...

Blugh...ik voel me een stomme koe!!! Hoe kon ik nou denken dat het ooit zou werken! Nou ja, weer een wijze les rijker. Tot nu toe is 2006 niet helemaal mijn jaar geloof ik...

Anna said...

He potverdikke.
Je kan er niks aan doen. Hij is zelf ook een eikel. Had jou wel eens even eerder kunnen inlichten.

Dat de rest van 2006 maar spetterend mag zijn voor je! (en dan bedoel ik niet door de verfspetters)

Liselotte said...

Ik snap niet dat ie contact wil houden... maar we moeten maar zien of ie dat ook echt gaat doen natuurlijk. Als ie eerst zegt dt ie geen vriendchappen met vrouwen wilt en nu opeens wel... natuurlijk was ik wel zo wakker om dat te zeggen. En ik denk dat ie die beslissing ook pas net genomen heeft. Het leek of ie heel erg aan het twijfelen was en ik heb hem heel erg voor het blok gezet en ik denk dat ie dat niet verwacht had. Hij was trouwens wel iemand tegengekomen, maar dat was toch niets...

Anna said...

Z'n moeder speelde ook wel een vage rol, wat betreft het weinige dat ik er over heb gehoord.

Over dat contact houden. Hij zocht nu ook al niet al te vaak contact (ken vele mannen zo), jij zat vaak zo lang te wachten. Ben benieuwd hoe hij dat dan voor zich gaat zien.

Kom mij maar weer gewoon gezellig vergezellen in het man-loze leven! Zijn we toch nog een beetje saampjes.

Liselotte said...

Je bent een schat! Ja, ik vergezel je in het vrijgezelle leven en dat houd ik maar even zo. Wat een gedoe zeg. Het is ook eigenlijk nooit goed..als je niet verliefd bent lijkt het je wel wat, maar aangezien het bij mij altijd in een tranendal eindigt (tot nu toe dan) is het ook niet goed als ik wel verliefd ben.