Jul 6, 2006

De Zwaluwhoeve... beetje relaxen en beetje stressen

Maandag was het dan zover. San en ik zouden dagje gaan relaxen bij de Zwaluwhoeve (Harderwijk). San had een week van te voren nnog gereserveerd, gezegd dat we graag in de ochtend en middag iets wilde en op zondag gevraagd of we er echt om negen uur in de ochtend moesten zijn (een volmondig ja).
Dus op onze vrije maandagmorgen stappen we om kwart over acht in de auto, stappen om negen uur en krijgen vervolgen de vraag waarom wij er al om negen uur zijn....!?!?!??! Nou, niet omdat we dachten dat vroeg opstaan zo grappig is! Vervolgens is de lichaamspeeling niet ingedeeld en de hot stone massage pas om half tien (hallo, ochtend en middag!!) Dus sjouw ik in badjas (zo warm, ookal heb je er niets onder aan) naar beneden om de afspraak te verzetten en de en een andere te maken. Geen enkel probleem. Elf uur lichaamspeeling en om half vijf een hotstonemassage.
Daarna ging alles een tijdje smooth. Lekker in de sauna's hangen (een rode en eentje met allemaal kleurtjes), toen lichaamspeeling en vervolgens lekker liggen in de schaduw (heel dom hebben we vervolgenss als verteld het bedje weer voor anderen vrij gemaakt ... dom dom dom). Daarna gingen we eten (beetje ranzig) en weer een sauna in, de ijsgrot en de stoomcabine. Vervolgens wachten tot we de hotstone zouden krijgen. Onder het genot van smoothie (hmmmm) en boek gewacht in de schaduw (helaas niet op ligstoel, want die waren niet meer beschikbaar) Om vijf over half melden we nog maar een keer dat we er zitten en als we om kwart voor nog niet gehaald zijn gaan we het nog maar eens melden. Foutje...men was het vanmorgen vergeten door te geven en alles zat vol en nu kon het dus neit meer.... FOUTJE????? waar zat je met je hoofd toen we de eerste keer kwamen, dan check je nog ff (of ben ik zo'n pietleut die dat doet???)
Om kwart over vijf stonden we dus weer buiten, en zijn we gaan eten. Neem daar nooit het buffet. Ranzig. En daarna nog even de stoomcabine (heerlijk die eucalyptus geur) in en aankleden en naar huis... En ik had mij zo ontzettend verheugd op mijn hotstone. We hebben overigens wel de kortingsbon laten opvissen. Niet dat we die gaan gebruiken, moet je ook weer 20 euro dokken om binnen te komen.... nou ja, we zien wel....
Vervolgens zette San mij bij Harderwijk Centraal station af, waar de machine mijn pin niet wilde. Gelukkig was er een vriendelijke mevrouw die tien euro in eurostukken kon wisselen. Heel fijn en zo kon ik in de ene stoptrein naar de andere stappen om zo'n beetje twee uur later thuis te zijn.....

2 comments:

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»