Aug 7, 2006

Een grote gespierde dreigende neger....

Zo, was net op weg naar de sportschool, toen er een supergespierde neger in een ele grote luxe auto mij al tuterend voorbij reed, een paar meter later kwam ie mij aan dezelfde kant voorbij, maar was ie alleen op zijn telefoon aan het kijken...en kwam ie zo het fietspad op rijden....zo recht op mij af! Dus ik: Jezus klootzak kijk even voor je en stak mijn middelvinger uit (ik had echt geen 20 centimeter meer tussen mij en de auto en zat ook tegen de stoeprand an. Anyway, ik rijd door en bij de volgende straat draait hij de auto zo voor mijn fiets en hij rijdt mij zo klem (binnen vijf minuten mijn fiets voor de tweede keer bijna in de prak en ik weer vol in de noodremmen) Dat ik maar even blij moest zijn dat ik een vrouw was, anders had er nu een ambulance gebeld kunnen worden.... Okay dat vingertje was niet handig, maar het was echt heel erg kantje boord en als ik niet was gaan schreeuwen had ik nu geen fiets gehad en had ik wellicht ff naar het ziekenhuis gemogen voor een check. Maar dat deed er niet toe, ik had onwijze mazzel en de volgende keer zou het echt niet uitmaken dat ik een lekker wijf ben.... EIKEL!!!!!

Daarna weer hard getraind in de sportschool. Ik had aangegeven graag armspieren te willen trainen, maar meteen daarop riep iemand borstspieren...dus hebben we 25 minuten gewerkt aan armen, borstspieren (grrrr, heel vaak opdrukken, zelfs met een been) en heel veel buikspieroefeningen (die zitten er altijd in, dus over een jaar heb ik een very sexy buikje...denk ik)

1 comment:

Anonymous said...

Jeetje wat een eikel zeg! En dan ook nog zo aggressief reageren? Mooi figuur ben je dan. Oh, ik kan daar echt niet tegen he, dat soort mensen... ik zou haast de neiging hebben om hem op te zoeken...uhoh...over aggressiviteit gesproken :s maar goed dat hij niets gedaan heeft.

Grz, Maranca.