Aug 30, 2006

Maar mevrouw....

Dinsdag was het zo ver, een man van de ontstoppingsdienst kwam langs. De ontstoppingsdienst? Inderdaad de ontstoppingsdienst van de gemeente Amsterdam.

Maandag had ik nl. naar de Alliantie gebeld. Van de medewerker van de helpdesk kreeg ik het verzoek na de doorverbinding te melden dat ik een verstopping op het balkon heb. Dat ik meldde dat ik geen afvoerput heb op mijn balkon leidde tot een: Dit is echt de snelste manier om het probleem op te lossen, vertrouwt u mij maar. De inspecteurs kunnen pas op zijn vroegst over een ruime week.

Dus ik tegen de otnstoppingsdienst verteld dat ik er iemand langs moet komen op advies van de woningcorporatie. Dat kon op zijn vroegst einde van deze week... Maar mevrouw het water loopt van het balkon mijn huis in. Oke..... dan is er iemand morgenochtend. Oh, das mooi.

Dus dinsdagochtend negen uur stond er iemand huigend en puffend voor de deur met een grote machine. (arme man, vier verdiepingen lopen) De goede man loopt mijn balkon op en ik hoor een verbaasd: Maar mevrouw, u heeft helemaal geen afvoer op uw balkon.... Sorry meneer, dat wist ik wel, maar ik moest het op deze manier doen van de woningcorporatie. Waarop de meneer toegaf dat dit wel de goedkoopste manier was. Dus deze meneer heeft een rapport doorgegeven en nu meot ik wachten tot men weer contact met mij opneemt voor verdere stappen. GRRRR.

2 comments:

Anna said...

Huh? Wat een gek verhaal. Ik snap niet zoveel van die trucs die je hebt moeten uithalen.
Maarruh, het belangrijkste, is het nu opgelost? Het lijkt me van niet? De man is onverrichter zake weer naar z'n volgende job gegaan? (of heeft ie een gat in je balkon geboord ofzo :-S)
Dan mogen ze wel eens op gaan schieten nu! Van't weekend gaat het weer veel regenen..

Liselotte said...

gaat het WEER regenen...Godver!
Maar er is dus inderdaad niets opgelost.... men verwijst van de een naar de ander en toevalligerwijs zijn die allebei van de woningcorporatie.....

Eens komt eht allemaal goed...hoop ik