Sep 18, 2006

En toen kwam de loodgieter...

Vorige week was eerst kort de inspecteur langs geweest om te checken hoe het met mijn huisje staat..... die was snel klaar, de loodgieter moest langskomen om een oordeel te vellen. De inspecteur keek mee hoe er een afspraak werd gemaakt voor donderdag tussen negen en een. Woensdag om negen uur werd ik gebeld, of er een hoogwerker nodig was om boven te komen ... Nee dat was er niet, morgen zou ik ze zoals afgesproken de deur open doen... Oh, de afspraak was morgen, nou tot morgen dan....
Donderdag was ik bijtijds opgestaan, ook al had ik het idee dat ik wel kon uitslapen. Nou gelukkig heb ik dat niet gedaan want nog voor kwart voor acht ging de deurbel en kwam de loodgieter. Die had het allemaal snel gezien. Er had nooit lood gebruikt moeten worden (dat werkt niet lekker mee), gaten waren slecht gevuld etc etc...en als klap op de vuurpijl, als men het goed wilde oplossen moest men de hele pui er af halen, het lood weghalen en een andere goot inzetten.... En vijf voor acht was ie weer weg..... ik zou wel iets van de woningbouw horen....
Ehm...hallo...pui er uit?????? Nou ja, ik hoor het allemaal nog wel. Binnenkort weer meer....

No comments: