Dec 29, 2006

2007

Ik heb heel lang niet op blogger kunnen komen, maar had nu het half uurtje over om te wachten tot alles opgeladen is.
Terwijl ik verlaat nog het sportoverzicht van 2006 bekijk, maak ik nu een lijstje met goede voornemens voor de komende periode:
* op vakantie naar Colombia...
* de klusjes in huis afmaken... en het huis ook iets vaker opruimen (het is tenslotte klein en ziet er al snel compleet verwoest uit)...
* cursussen en trainingen volgen op en via het werk om mijn CV op te leuken en om nieuwe kennis op te doen...
* mijn administratie beter bijhouden ....
* en netjes elke week twee of zelfs drie keer sporten
* en natuurlijk en regelmatig met mijn vrienden wijntje of iets dergelijks in de kroeg/restaurant of op de bank drinken ....

Wens jullie allemaal een heel goed 2007 toe. Dat het komend jaar veel plezier, liefde, geluk, gezelligheid, reizen, sport en nog veel meer mag voortbrengen!

No comments: