Sep 17, 2007

Zaterdag 15 september ... Back home...

Na het boarden bleek dat ik naast een lege stoel zat. Daarnaast zat een zeer zenuwachtige Fransman. Zeer zenuwachitg. De gehele tijd zat ie an alle losse sukjes vn het vliegtuig, of met zijn vingers te tikken. Wat wiskey en wijn deed hem redelijk goed, maar tijdens de vlucht moest ik er regelmatig uit zodat ie een drankje kon halen (water geloof ik). Of naar de wc kon. Pfff, na twee keer was mijn echte slaap ook wel weer weg en heb ik voornamelijk liggen dommelen.
Parijs-Schiphol
na 12,5 uur kwamen we aan in Parijs, hier kon ik mijzelf weer een uur verbijten om door alle controles te komen en van gate naar gate. Erg irritant. Ik had 1,5 uur om over te stappen, maar arriveerde ongeveer 25 minuten voor vertrek bij het vliegveld. De volgende keer pak ik toch een andere connectie. Want van dat geren word je ook niet echt blij.
Uurtje verder kwam ik aan op Schiphol. Hier de spullen ophalen en naar buiten en wachten op de familie. Die stonden in de file, maar gelukkig scheen het zonnetje en kon ik buiten zitten. Heerlijk. Niet zo warm als in Argentinie, maar nog steeds lekker. Anders warm.... sterkere zon en een verkoelende bries, geen hete wind.
Terug in Amsterdam
Niet veel later sta ik weer in Amsterdam. Pffff, dat voelt wel weer raar. Krijg er een enorme zenuwrush van. Kan niet zitten, kan niet lopen..... voel me gewoon rottig. Ga boodschappen doen, maar voel me ontheemd. Dit gaat nog een paar uur door en dan bel ik San maar even. Even praten. Wellicht praat ik mijn verwarde gevoelens wel wat weg. Want Amsterdam voelt opeens wat vreemd na Argentinie en Buenos Aires......
Wellicht dat het de komende dagen wat afneemt, en ik weet nu in iedergeval dat ik Buenos aires nog steeds even prettig vind... en er nog steeds even verliefd op ben ....hahahahahha

No comments: