Feb 27, 2008

Val Bob de Jong en val Samuel Schwarz

Dit wil ik jullie niet onthouden, de laatste post over Heerenveen afgelopen weekend.
Ik kwam namelijk op nos.nl onderstaande filmpje tegen. Het begin is eigenlijk een korte samenstelling wat er allemaal mis ging bij de nederlanders. Moet zeggen dat ik Valkenburg een beetje gemist heb, en wellicht meer, maar dit filmpje gaat mij dan ook voornamelijk om de val van Bob de Jong (00.47) en de val van Samuel Schwarz (01.20) (zou het dan toch aan Berlijn liggen, of is het toeval?). Al was het in het laatste geval alleen al omdat ie volgens mijn lieve zus zo'n verbaasd gezicht trekt (heb dat nog niet helemaal kunnen ontdekken, maar daar kijk ik nogwel een keer naar). De springende coaches blijven ook wel grappig. Want hoewel dat voor mijn (lees: rechterkant van mijn)neus gebeurde (redelijk letterlijk) heb ik dat toch een beetje gemist door alle schrik en consternatie voor links van mijn neusje. Hahaha.

No comments: