Mar 1, 2008

Buenos Aires Chaos

Vannacht zat ik opeens rechtop in bed. Niet alleen waaide het heel hard (dat deed het ten slotte al uren), maar het leek wel of ik in een disco zat, of in een thialf waar Anni Friesinger of Sven Kramer rondjes rijdt, maar de verlichting uit is, maar men nog wel net zo veel foto's neemt. Wat een gedonder en lichtflitsen! Immens! Kan me niet herrinneren dat ik zulk noodweer met zo'n harde wind, hagel en zo ontzettend veel flitsen en inslagen achter elkaar eerder heb meegemakt.
Gelukkig trok het na een 20 minuutjes weer helemaal weg en viel opeens ook de wind geheel weg en was het eng stil. Hierna viel ik gelukkig weer in slaap, want het was nog geen vier uur in de morgen.
In mijn favo stad, naast Amsterdam, was het ook chaos door noodweer. Hier liep het verkeer helemaal vast. en mensen liepen tot kniehoogte door het water. Kijk voor foto's op de site van Buenos Aires Weekly (flooding Buenos Aires http://akworld.net/BAweekly/?p=704)

No comments: