Apr 18, 2008

Scheurtje....

Drie weken geleden tijdens de Cardio Striptease les maakte ik een iets verkeerde move waardoor ik niet helemal lekker op een hand uit kwam. Pijnlijk, maar nu drie weken later helemaal niets meer van te merken. Dus woensdag weer tijd voor CardioStriptease. En ondanks dat ik die ene beweging een beetje ontweken heb doet mijn pols weer wat pijn... nacht een slaap ik de helft van dfe nacht, maar komik de dag behoorlijkgoed door. Zolang ik maar geen kracht met mijn arm zet. Nacht twee (afgelopen nacht)... geen oog dichtgedaan van de pijn. elke kleinste beweging laat me kreunen van de pijn... niet te zuinig. Bij daglicht zie ik de zwelling en besluit direct naar dew huisarts te gaan.
Maar voordat ik daar heen ga, eerst even onder de douche! Om mij pas daarna te bedenken dat afdrogen wel crime nummer een gaat zijn! Heel handig mebrouw N.
Bij de huisarts zit ik ruim een uur te wachten om daarna te horen te krijgen wat ik al verwachte. Scheurtje in de pees die iets met de wijs en middelvinger te maken heeft...en ook maar even langs het ziekenhuis om een breuk uit te sluiten.
Gelukkig is het OLVG bijzonder snel, en loop ik daar binnen 45 minuten weer weg. .niets gebroken. Aleen nog even naar de apotheker om Diclofenac (pijnstiller) Omeprazol(om de verwoestende werking van eerst genoemde op de maag minder voelbaar te maken) en een steunkous voor de pols te halen. Ik ben de komende tien dagen weer onder pannen!

No comments: