Jun 28, 2008

Even een snelle update...

Het is al weer eventjes geleden, dus hierbij een snelle update van hetgeen er de laatste tijd allemaal speelt.
Huisje...
Pfff, ik heb ooit twee jaar geleden waterschade gehad, maar dat was uiteindelijk opgelost. Totdat opeens twee maanden geleden er water omhoog kwam en er gaten in het laminaat begonnen te vallen.... Gisteren is eindelijk de waterschademan langs geweest en die bevestigde mijn bange vermoedens... het lijkt er op dat de pui niet goed is aangebracht. Waarschijnlijk komt de lekkage daar door (vooral omdat het maar met een bepaald soort wind gebeurd, dan slaat het er wellicht direct onderdoor) en zal ik nogmaals een poging moeten doen om die te laten verwijderen.... joy!!
Dit gaat bijzonder vervelend met de vakantie in het vooruitzicht...
Werk ... en nieuw werk zoeken
na heel wat heen en weer gedenk heb ik uiteindelijk voor de zoveelste keer nee gezegd tegen een nieuw contract in mijn huidige functie (onder huidige omstandigheden). Op zich izjn er nog best wa groeimogelijkheden voor de komende twee jaar, maar ik zie niet echt hoe ik daar voor in aanmerking ga komen. Daarbij heb ik voor mijn gevoel mijzelf genoeg bewezen om te laten zien dat ik meer kan en meer waard ben dat er tot nu toe geboden wordt ... Wellicht wordt vervolgd, maar denk het dus niet.
Verder zit ik nu in een loopbaantraject om te kijken wat ik precies wil. Op zich heel interessant, maar ook wel heel erg zwaar. Vooral op emotioneel gebied. Heb echt het idee dat ik geheel over hoop word gehaald. Het verleden komt heel snel weer naar voren. In ieder geval de minder mooie herinneringen. Oude wonden worden even kort opengereten om vervolgens te kijken wat voor gevolgen ze nog in het heden hebben. Ik vrees dat er na mijn vakantie veel werk aan de winkel is (alleen daarom zou het wel relaxt zijn te blijven werken waar ik nu zit, haha)
Maag, darmen etc
Sinds maart heb ik weer ontzettende last van mijn maag. Beetje jammer en behoorlijk vervelend om de gehele tijd het gevoel te hebben dat je moet overgeven en het liefst opgekruld in bed gaat liggen. De laatste tijd is het elke dag wel raak.
Ben ondertussen met rebalancing begonnen, dat brengt je beter in contact met je lichaam, maar zit er ook aan te denken om een irisscopie te maken om te kijken of het wellicht echt iets lichamelijks is.
Nou ja, dit is de update tot nu toe. niet heel veel bijzonders.
tot de volgende update!
X lis

No comments: