Aug 26, 2008

Dag 9: wat feitjes over Brazilie...

26 augustus

Formule 1
Omdat vandaag voornamelijk gaat over wat eten met de familie van claudia en wederom het proberen om al mijn spullen in mijn back pack te stouwen, gewoon even wat info over de gewoonten.
Eens is er gezegd dat men in Brazilie op de weg moet uitkijken, mijn rijdt hier alsof mijn een formule 1 race aan het rijden is. Na het zien van de stoplichten hier in Floripa snap ik waarom ze het hier in ieder geval lijken te denken... de stoplichten tellen af in rood naar het moment dat ze op groen springen! En hetzelfde the other way around. Daar zou ik race-aspiraties van krijgen! (foto volgt later)
Motel
Zoek in brazilie nooit naar een motel, tenzij je iets per uur wil huren en je geen probleem hebt om omgeven te zijn door spiegels. Men blijft hier heel lang (tot men trouwt of gaat samenwonen) bij de ouders wonen. Bij elkaar slapen is er in de meeste gevallen niet bij, dus dan blijft er weinig anders over dan af en toe een hotel op te zoeken!
Braziliaanse billen
Braziliaanse vrouwen zijn onder andere bekend door hun grote billen die zij in de kleinste bikinibroekjes proppen. Wat hierbij nooit verteld wordt is dat niet alle braziliaanse vrouwen die billen van nature hebben, maar dat sommige iets aan vet uit hun (bv) buik nemen en dit aan de zijkant van de billen bijspuiten en zo de bekende ronde braziliaanse billen krijgen....
Nou dit is het wel weer voor nu.
ga nu snel mijn tas pakken!
tot in het volgende Braziliaanse plaatsje!

No comments: