Mar 24, 2005

Wat er allemaal fout ging....

1. ik opende op kantoor een klapdeur (trekken) terwijl ik in mijn ene hand een kop koffie had en een sleutel en in mijn andere een stapel papieren....toen de deur weer dichtviel lagen mijn papieren op de grond en lag er een plets koffie overheen.....
2. ik delete per ongeluk mijn prachtige weblog...ik ga mijn best doen hem weer net zo mooi te maken....
3.ik zet de kraan aan in de wc (nog steeds op kantoor) floept de kraan eraf en spuit het water rond...
4. ik wil een kantoor inlopen, pak de deurkruk beet, wordt de deur naar mijn kant net op dat moment open gemaakt.....

HET IS NIET MIJN DAG!
en dan moet ik nog met het openbaar vervoer naar huis.......

1 comment:

Anna said...

Liz, je moet weten, hoewel ik ook wel een beetje moest lachen om de delete-actie, leef ik enorm met je mee! Ik weet hoeveel werk het is geweest om die site zo te krijgen, en je posts en foto's waren zo gezellig allemaal. Dus echt een drama. We hebben weer eens iets leuks nodig, een onverwachts spannend bericht ofzo..