Mar 25, 2005

Opnieuw:afgelopen weekend was een geweldig weekend (21 maart)

Zaterdagavond en zondagochtend bij Wendy is Amsterdam gehangen. Gezellig rond de tafel en de tv gehangen en gekletst. Op de weg naar huis kreeg ik van Annemarie het berichtje dat Alonso de Grand Prix van Maleisië gewonnen had. Gelukkig werd het wat verlaat uitgezonden en kon ik het thuis allemaal nog eens goed bekijken. Wat een genot om weer eens een spannende wedstrijd te zien. Mijn mening over Fissicella werd nogmaals bevestigd, Webber bevestigd dat ie het met een goede auto goed kan doen, Montoya blijft het eeuwige vraagteken, jammer dat Trulli het goed deed (al was gezien de persoonlijke omstandigheden wel mooi dat ie tweede werd) en Alonso just rocks. Ferrari deed het voor de tweede wedstrijd behoorlijk bagger, maar ik vrees dat ze wel weer terugkomen (daar is Schumacher sportman genoeg voor) Dan qua volksliederen; het volkslied van Frankrijk blijft toch ook wel goed (al is het jammer dat het bij Frankrijk hoort), dat van Spanje is minder. Volgens mij had Alonso het ook behoorlijk zwaar op het podium.
De persconferentie, zover ze die lieten zien, was weinig bijzonders. Al was het wel de eerste keer dat ik twee coureurs van verschillende teams zo gezellig met elkaar zag fluisteren.

Verder natuurlijk het goud bij kunstrijden voor een Zwitser;wat een grap. De winst van Anky van Grunsven bij Indoor Brabant en de goede uitslagen van Nederlandse springruiters, het nieuwe wereldrecord schansspringen van Romören (eerst naar 234,5m en bij de tweede sprong naar 239m) Ergerpunt was het slechte spel van Ajax. Weggevaagd in de Amsterdam Arena…. Misschien moeten ze op zoek naar een nieuwe Petterson/Litmanen/Rijkaard/Chivu.

No comments: