Apr 20, 2005

Benedictus XVI, Wurz, Hamilton en Verdonk....

Toen ik vanmorgen de krant las stond het meteen vast, hier moet ik melding van maken.
Ten eerste een nieuwe paus, een Duitser die nog bij de jeugdafdeling van Hitler heeft gezeten... Geeft meteen zijn leeftijd aan. Als ik het goed onthouden heb 76 jaren oud al. Hoop dat ie het 10 jaar volhoudt. Schijnt wel dat ie begaan is met veel zaken die de VN aangaan, dusik ben benieuwd. Ik heb nog niets gehoord over hoe hij tegenover anticonceptie, condooms en aids staat....
Ten tweede een stelletje activisten die brand hebben gesticht in Vught en waarschuwen dat dit geen kwajongens actie is. Elke gemeente die meewerkt aan de plannen van Verdonk kan acties van deze groep verwachten; het asielbeleid is te streng. Elke gemeente die een vestiging plaatst van een deportatiecentrum (in Nederlandse termen; een centrum voor uitgeprocedeerde asielzoekers)werkt mee aan het misdadige en onmenselijke deportatiebeleid van Verdonk en heeft dus geen bestaansrecht...Lekkere types....
Dan de sport is, ten derde Montoya wordt komende Grand Prix (F1) vervangen door Wurz. Waarom niet door Pedro de La Rosa? Die reed misschien wat gewaagd, maar behaalde wel punten en dus een goed resultaat met zijn vijfde plek.
en als laatste Tyler Hamilton heeft voor twee jaar een startverbod omdat hij een bloedtransfusie heeft ondergaan tijdens de Ronde van Spanje.....Die had op de HIPsite dus zo in het rijtje not so HIP sportmen gekund; wat een engerd!!!! Naast het feit dat het niet mag, wie weet wat je je allemaal laat inspuiten? Jammergenoeg blijven zijn resultaten van de Spelen wel staan....
Dit voor nu, het is al iets over half negen; tijd om te beginnen met werken!

1 comment:

Anna said...

He, nu zie ik het inderdaad, wat gek die rechterbalk helemaal onderaan...
Maarruh, die paus is volgens mij mega conservatief, dus qua anticonceptie, HIV, enzo is ie nog erger dan de vorige paus, en dat was al behoorlijk streng.
En ik baal echt enorm van Wurz als vervanger van Montoya. Nu ben ik niet zo'n Wurz-kenner, maar de naam spreekt me al niet aan. Bovendien, De La Rosa is HIP! Hij maakt de race misschien wel weer zo spannend. Jammer hoor...