Apr 19, 2005

Zevende en laatste keer?

Lance Armstrong doet er nog eentje en meteen na die laatste stopt hij met wielrennen. Ik hoop echt dat ie een zevende kan winnen. Ik houd er wel van dat mensen grenzen doorbreken. Ik hoop alleen maar dat ie alles schoon heeft gedaan, zodat ie later toch niet opeens minder HIP blijkt te zijn... Nou ja, in juli vast nog veel meer hierover! Eenzelfde geldt trouwens voor M. Schumacher, ik snap wel dat veel mensen er niets aan vinden, maar het is toch wel heel knap wat ie doet. En dat het allemaal door de goede wagens van Ferrari komt lijkt mij stug, hij is er toch via andere wagens gekomen. Daarnaast vind ik het wel stoer dat ie ook veel met goede doelen in de weer is...als je het geld er toch voor hebt...
nou, weer snel terug naar het werk....

No comments: