Apr 29, 2005

granaat langs het spoor...

Vanmorgen zat ik net als normaal lekker vroeg in de trein toen het mij opviel dat we wel heel langzaam vooruit gingen. Op hetzelfde moment dat dat mijn wat wollige brein binnen kwam, werd al omgeroepen waarom we wat langzamer gingen. Er was namelijk net een granaat precies naast het spoor gevonden en als we wat langzamer reden veroorzaakte we wat minder trillingen.... En dat op een bijna nuchtere maag. Volgens mij reed ik al minimaal 10 jaar met een rotgang over dat traject....en dan komen ze nu met een granaat. Anyway, ik hoop dat ie zo weg is.
Vandaag wat vroeger weg voor een accupunctuur behandeling. ik hoop dat ik vervolgens niet helemaal instort, want ik moet natuurlijk wel ff de stad in! Het weekend hoop ik voornamelijk in een tuin door te bregen.
Tjuuuus!

No comments: