Apr 28, 2005

het rondje is niet 1,5 kilometer...

maar het rondje wat we (San en ik) regelmatig skaten is 2.25 kilometer per rondje. Zo heb ik regelmatig (ok 3 of 4x) meer geskate dan gedacht!
Gisteren kreeg ik ook opeens een mail van een groep mensen van EF San Diego. In 1998 ben ik voor 8 maanden in San Diego geweest. Het is de vraag hoeveel beter mijn engels is geworden, maar ik heb er wel een geweldige tijd gehad. Met een aantal mensen heb ik contact gehouden, maar vanzelfsprekend verlies je ook het contact met veel mensen. Nu gaat er een mail rond onder diverse mensen om een reunie in 2008 te houden. Iedereen die reageert vertelt ook kort wat ie nu doet. Erg leuk. Ben benieuwd waar de reunie gaat zijn, maar ik ga zeker (als het ook maar enigszins mogelijk is).
Nou, werktijd!

No comments: