Apr 26, 2005

Hapje en drankje

Gisteren kreeg ik een telefoontje van San met de mededeling dat ze vroeg klaar was bij een cursus en dat ze wel zin had om een terrasje te pakken. Maandag is natuurlijk mijn vrije dagje, dus ik hing thuis tegen wat huishoudelijke klusjes aan te hikken en had maar besloten om op de bank te gaan hangen en een boek te lezen. De weersomslag van wat vallende druppels naar stralende zonneschijn had ik dus totaal gemist. Lekker op een terrasje hangen en wat eten sla ik nooit af, dus de uurtjes daarna lui op een terrasje gehangen met een roseetje, spareribs (het tentje met de tapasschaal had alleen nog maar stoeltjes in de schaduw) en later nog met een kofie Verwennerij (respectievelijk koffie DOM) Van de hele vriendengroep met wie we negen maanden geleden op terrasjes rondhingen is niet heel veel meer over (wat liefde allemaal binnen vriendengroepen kan aanrichten) dus ben benieuwd wie er komend terrasseizoen allemaal zullen aanschuiven. Afgelopen avond smaakte in iedergeval naar meer.....
Eenmaal thuis ben ik nooit meer aan alle huishoudelijke klusjes toegekomen, dus ik vrees dat ik vanavond nog ietsje mag afwassen en nog wat administratie mag doornemen (BLUGH)

No comments: