Apr 22, 2005

Het drankje moet vijf uur voor het slapen gaan gedronken worden....

Afgelopen zaterdag heb ik ook weer een krap uurtje bij de acupuncturist gezeten. Ik kreeg weer allemaal vragen om een nieuwe diagnose te kunnen stellen. Het goede nieuws is dat mijn bloeddruk gezakt is. Het is nu een normale waarde. Ook het slaappatroon kwam nog even aan de orde. Ik ben normaal gesproken iemand die non-stop slaapt. Als ik dat een keertje niet doe, dan kan ik daar ook behoorlijk van uit mijn hum raken. Afgelopen week ben ik diverse keren enkele keren wakker geworden en voelde ik me erg onrustig. Gelukkig werd dit probleem snel opgelost. Het kruidendrankje dat ik iedere dag brouw moet tweemaal per dag warm gedronken worden, ik dronk het dus in de morgen en in de avond. Nu blijkt dat het drankje vijf uur voor het slapen gaan genuttigd moet worden, anders kan het idd de slaap behoorlijk beïnvloeden… En warm is niet perse warm, maar kamertemperatuur is ook prima. Arme mensen op kantoor, ik kan het nu dus ook op kantoor drinken….en kan ik weer heerlijk slapen…….

No comments: