Apr 14, 2005

Klappertandend de ochtend door....

Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik een ontzettende hekel aan presenteren heb. Zelfs voor mijn eigen klasje staan vond ik een ramp. Ik had mij ook direct voorgenomen om nooit meer te presenteren.... Daar ben ik al 1x van teruggekomen toen alle tweedejaars SJD studenten voorlichting kregen over stagelopen. Daarnou zou ik het echt nooit meer doen.
En nu is het weer zover; over een ruim half uur moet ik de eerste groep HBO Rechten studenten streng toespreken over hun stagezoekgedrag..... en 45 minuten later de tweede. Bij de andere drie groepen heb ik er voornamelijk bij moeten staan en af en toe wat zeggen, maar nu komt het allemaal op mij aan. God mag weten waarom ik eergister zei dat ik het best zou kunnen (ik moet toch eens over die angst heen komen) want ik kan mezelf nu wel voor mijn hoofd slaan. nou ik ga nog even want rondklapperen (bibber bibber bibber)

1 comment:

Anna said...

Nou tis heel goed gegaan geloof ik he! Heel knap hoor! En ben je er nu weer lekker van af. Ik zou ook super stressen.