Apr 15, 2005

De nieuwe bond....

Gisteren in de krant een stukje over de nieuwe Bond....als ie al nieuw wordt, want ze zijn ook weer bezig met Pierce Brosnan. Maar aangezien de volgende film waarschijnlijk over zijn jongere jaren gaat lijkt het onwaarschijnlijk.... Als ik zo zie wie de mogelijke Bonds zijn dan geef ik persoonlijk de voorkeur aan Jude Law. Dougray Scott ken ik niet, Ewan McGregor ben ik helemaal gek van maar zie ik niet als Bond (totdat ie het wordt en ik de film zie schat ik zo in), Hugh Jackman is ook wel mogelijk maar liever niet, Colin Farrell is veel te fout (niet de goede uitstraling, al klopt dat womanizer gebeuren wel weer bij hem) en Clive Owen zegt me helemaal niets... Ook op de bijgeplaatste foto (in de krant) ziet Jude Law er het beste uit....dus ik zet mijn geld in op Jude Law.
Dan nog even snel voetbal; heb alleen de eerste helft van AZ gezien, maar wat een zooitje! heetgeblakerd en maar wild rondrennen. En helemaal van slag omdat Mathijsse eruit moest...Wel ontzettend kut dat ie weer geblesseerd is. Zag op teletekst dat ie al geopereerd is door de medische staf van AZ(dacht dat dat altijd in het ziekenhuis gebeurde maar ok)
ZO, en nu weer verder met werk......

No comments: