Apr 7, 2005

nou ja zeg!

Zat ik gisteren samen met een heleboel andere mensen rustig in de trein, komt er een groepje van vijf jongeren binnen zetten, welke de turkse/marokaanse radio aanzetten. In de trein! Een iemand vraagt na twee nummers of het wat zachter kan. Nee dus, en hij moet niet zeiken. Vervolgens komt er een conducteur langs, welke niets van de radio zegt...die echt door de gehele coupe te horen is, dus we hebben het hier niet over een mp3speler met oordopjes! Een hele treincoupe heeft zich dus een uur gruwelijk lopen ergeren aan 4 jochies van een jaar of zestien en niemand durfde iets te zeggen (ik ook niet hoor, ik kijk tegenwoordig ook wel uit)
Raar he dat veel mensen steeds rechtser gaan stemmen.

Dan ook even ander nieuws, Monaco in diepe rouw en die Samir A. slaat meteen na vrijspraak een fotograaf.
En als allerlaatst nog een ding over de trein: problemen rond Utrecht waren vanmorgne nog verre van opgelost, en de twee treindelen die moesten overstappen op de trein naar Amsterdam hebben dat niet gehaald (behalve ik en drie andere mensen die heel hard hebben gerend en nog net naar binnen schoven terwijl de deuren dichtklapte) zijn nog lange niet op hun bestemmingen (Utrecht, Rotterdam en Den Haag) Sinds wanneer wachten die treinen niet meer op elkaar, omdat er eentje voor een rood sein staat te wachten! Die twee minuten extra vertraging hadden ook nog wel gekund, nu renden veel mensen naar de trap en zaggen halverwege de trap dat de treindeuren dichtgingen, en volgens mij zijn er om half acht 's-morgens weinig dingen meer frustrerend dan dat!!!

En nu ga ik echt aan de slag!

No comments: