May 17, 2005

Black Hawk Down

Bovenstaande film (of een titel die er behoorlijk op leek) was afgelopen week op tv, en na het zien van deze film was ik blij dat ik geen pilote ben geworden. Nou ja, na het zien van een aantal delen van deze film, want af en toe was ik het geluid van schoten en het zien van vallende lijken meer dan zat. Het moet toch behoorlijk balen zijn geweest als je deze in de bioscoop hebt gezien, twee uur lang dood en verderf. Maar het geeft een goed beeld van oorlog en ik ben ontzettend blij dat ik dacht dat ik nooit door de sporttest zou komen en mezelf tijdens de trainingen ook niet door de blubber zag kruipen. Want ik heb toch ergens het gevoel dat ik niet meer dan ooooooh shit zou denken en vervolgens er alles aan zou doen om daar weg te komen en niet meer aan mijn makkers zou denken..... En volgens mij is dat niet de bedoeling van het leger.....

No comments: