May 17, 2005

blugh...

Soms heb je van die momenten dat je het allemaal even niet meer zo goed weet. Er is niets mis, maar er mist iets. Beetje actie, of misschien wat uitdaging, ik weet het niet precies maar er mist gewoon iets. Dan krijg ik de neiging om een cursus te gaan doen, op vakantie te gaan, dan wil ik emigreren en een andere baan(wat misschien ook wel met het voorgaande te maken heeft...), een nieuwe sport uitproberen, een paard pakken en op het strand en in het bos uitwaaien; name it en ik wil het. Gelukkig weet ik dat het ook wel weer overgaat, maar ik wordt nu wel een beetje moe van de dwalerigheid....Ik kan niet stilzitten en ik heb ook geen zin om iets te gaan doen....
Soms ben ik wel erg lastig ik weet het.
Het goede nieuws is dat ik vrijdag de 13e goed heb overleefd. Ik had halverwege de dag al het gevoel dat er geen flauwe dingen zouden gebeuren, maar ik wilde het ongeluk niet over mezelf afroepen.
nou, ik hoop dat ik snel wat meer te melden heb...groetjes

No comments: