May 24, 2005

Het is vervelend om toe te geven…

Misschien is Kimi Raikonnen een goed coureur. Maar ik vind hem helemaal niets. Vooral naast de auto niet; hij zegt nooit wat en als ie wat zegt dan haalt geen adem en krijg ik het benauwd van hem. En als je denkt dat het niet slechter kan, beginnen de commentatoren ook nog eens over hem te praten in vormen van Raikoning. Oprotten.( als ze dat nou zeiden over Alonso toen ie lekker reed…maar nee hoor) Maar als zijn auto het doet is hij wel verdomde hoed. Het weekend voor Ferrari was weer zwaar klote. Ik vind het wel goed dat ze een jaartje niet constant winnen, maar ik vind het ook wel weer vervelend voor ze, vooral omdat veel mensen er boven op springen en ze uitlachen…
Tot voor kort vond ik de Grand Prix van Monaco een van de stoerste, maar nu heb ik me constant geërgerd aan het feit dat er weinig inhaalmogelijkheden waren….. En het wordt niet heel veel beter als we Duitsland intrekken en de Neuburgring (of hoe dat ding ook het) bezoeken….. Verder Gullit eg bij Feyenoord. Niet echt verbazingwekkend. Ben benieuwd wie er voor in de plaats komt en Adriaansen gezellig met Kromkamp naar FC Porto (is hij dan degene die ze weer terug kan brengen naar het niveau van Mourinho?)Dit voor de sport.

Verder ben ik momenteel aan mijn eigen naïviteit aan het twijfelen. In de afgelopen paar weken heb ik nu twee keer naar Kicken! gekeken en het kan gewoon niet zijn dat je dit soort dingen allemaal meemaakt. Een van hun avonturen in zes weken ok, maar allemaal? Nu kan het ook zijn dat mijn vakanties gewoon ontzettend saai zijn, maar ik kan gewoon niet geloven dat dit reality is…. Een van de personen met wie je gaat samenreist, daar ben je mee naar bed geweest en zwanger van geweest, vervolgens dondert ongeveer iedereen wel een keer in een afgrond/ravijn of van een gletsjer…..maar het blijft wel grappig om te zien en ik ben wel benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren, dus het kan zo maar eens zijn dat ik het nog een keertje ga kijken.

Dan nog een dingetje over het Eurosongfestival….Waar maakt iedereen zich druk om? Waarom doen we daar überhaupt nog aan mee? En waarom sturen we altijd van die net niet liedjes?

3 comments:

Anna said...

Ff snel een reactie van mij. Ik heb gisteren (of eergisteren, ben de telling kwijt) toevallig ook dat 'Kicken!' gezien toen m'n broertje ernaar keek. Tenminste, ik denk dat het dat programma is, kweet niet hoe het heet.
Ik vond het ongelooflijk onwaarschijnlijk hoor allemaal, tis toch in scene gezet of niet? Ik dacht zeker te weten van wel, want ik vond het nep overkomen. Alleen die conversaties al, zooo ingestudeerd, en de manier waarop ze kwaad worden ook. Enzovoort.

Anna said...

By the way; uit welke bron heb je dat Kromkamp naar Porto gaat? Ik heb het ook al meerdere malen gelezen maar dat waren nog slechts geruchten. Is het nu definitief? Vind ik wel stoer voor hem.
Ohja en Raikkonen is idd saai.

Liselotte said...

Dat van Kromkamp hoorde ik van een vriendin.... die had het weer van nu.nl of zo...en dat van Kicken, ze zeggen dat het reality is, maar dat kan nooit, ze maken veel te veel dingen mee. Maar de eerste keer ging ik kijken als Leuk een realityprogramma over een stel die rondtrekken in Nieuw Zeeland, maar binnen 15 minuten zat ik daar enigszins aan te twijfelen. Maar dit soort intriges spreken me altijd nog meer aan dan ONM en zo...dus ik laat het maar in het midden hoe het zit en lach er gewoon lekker om...