May 6, 2005

Het zit mijn cluppies niet mee...

Het zit mijn voetbalclubjes niet mee. Chelsea verliest van Liverpool ( wat an sich wel ontzettend gaaf is voor Liverpool, het is lang geleden voor ze)Wel netjes van Mourinho om alle spelers van Liverpool te feliciteren. Vervolgens verliest PSV nipt van AC Milan (als ze de eerste wedstrijd nou toch met een andere uitslag waren geĆ«indigd) en vervolgens gaat AZ in een kolkend thuisstadion nipt onderuit op de meest lullige manier die er is. In ongeveer de laatste seconde van blessuretijd van de verlenging…. Als het toch een ploeg gegund was dit seizoen met een finale af te sluiten, dan waren zij het wel. Ik kon trouwens mijn oren niet geloven toen ik hoorde wie de opvolger van Adriaanse zou worden. Het is wel een spelersgroep die hem past (toch een beetje Ajaxmentaliteit en - gedurfdheid van 94-96) maar het is toch een coach waar ik niet meteen aan gedacht had, voor zover ik hier ooit wel over na gedacht heb.

Komend weekend de Grand Prix van Barcelona. Ben benieuwd hoe Alonso het in zijn eigen land gaat doen en waar Ferrari en McLaren staan.

Als laatste kort de begrafenis. Begrafenissen zijn natuurlijk altijd vervelend, maar deze had een redelijk rare nasmaak met Riette (mijn moeder) die wegliep voordat we haar condoleren. Een gemiste kans voor (en ons) om het voor een volgende keer minder gespannen te maken. Gelukkig was de familie van de overledene blij ons te zien dus het was in ieder geval goed dat we gegaan zijn…..daarvoor was ik er ook heen gegaan. En Eva, mocht je dit lezen; ik vond het gedicht dat je gekozen had prachtig, en heel goed passend bij de situatie!Goed weekend allemaal. Dat het weer wat beter mag zijn!

No comments: