May 28, 2005

Jazz in the woods

Vanmorgen redelijk fris opgestaan om op tijd naar de accupuncturist te gaan. Van Jazz in the woods heb ik gisteren niet heel veel mee gekregen. San en ik zijn om ongeveer acht uur bij confetti's (Caterplein) op het terras gaan zitten. Hier hebben we de gehele avond mensen de grond in lopen boren en gewoon zitten bekijken. Eindconclusie is dat de Apeldoornse mannen het niet van uiterlijk moeten hebben. Van de muziek heb ik niet veel meegekregen, alleen dat het ontzettend veel leek op het jammen in de LAX (amsterdam). Het klonk dus eigenlijk nergens naar, maar dat is elk jaar zo. het gaat om de mensen die er op af komen en de gezelligheid die dat geeft. Vanmorgen zag ik alleen tot mijn grote schrik dat Jazz in the woods drie dagen duurt, dus vanavond ook nog! Eigenlijk was ik belachelijk vroeg weer terug, rond enen, maar de vier wijn en dan vooral de vodka lime sloegen er een beetje bij ons in en maakte ons rozig.
Heb van San ook nog een leuk weetje te horen gekregen. Nederland (of Nederlanders) zijn HIP. Dit gebasseerd op de Senseo en de designers.... Nou ja, het is altijd fijn HIP te zijn....
Iedereen een goed weekend
Have a nice weekend (ik zag dat ik heel veel buitenlandse hits had)

No comments: