Jun 21, 2005

Argentinie update

Nou, ik zag net de bevestiging van mijn Buenos Aires talencursus in mijn mailbox, dus behalve mijn slaapplaats is alles nu geregeld. Heb op orkut ondertussen een oproepje geplaatst voor info en zag dat ik ondertussen al wat tips en contacten te pakken heb....mooi! Ik ga het daar nog druk krijgen, met alle musea, restaurantjes en winkeltjes die ik niet mag missen. Enn atuurlijk een potje voetbal bij de Boca Juniors en een potje polo (als ze dat in oktober spelen). Later meer hierover.
Dan de treinen. Daar was iets mafs mee. Er stond een korte trein op Amersfoort te wachten, daar werd vanaf het rangeerterrein iets aangekoppeld (zodat ie weer normale lengte had) vervolgens konden ze dat aangekoppelde deel plus een oud deel niet meer loskrijgen en hebben ze dat er in Weesp afgehaald. Waarom kon het daar dan wel?(de trein moet in Amersfoort gesplits worden in een deel Amsterdam Centraal en een deel Schiphol) Maf. Verder was het zowaar koud in trein, heerlijk! Wel een beetje een tegenvaller is kantoor, waar het warmer is dan buiten, en ook benauwder dan buiten. nou, tijd om weer verder te gaan met werken!
Tjuus!

No comments: