Jun 5, 2005

Donderdag

Ben een beetje boos op mijn kamergenoot. Op mijn werk. Ik zat met een student te praten over stages vinden en dat er geen vervangend programma is als hij geen plaats vindt. Niet dat wij verwachten dat er iemand zonder stageplaats zal zijn, maar ok. Springt hij er middenin en zegt dat wij een vervangend programma moeten bieden en dat het management niet weet dat het zo lastig is om iets te vinden. Sorry? Er is met het management besproken dat er geen vervangend programma komt en het management weet hoe lastig het is om plekken te vinden. Daarom worden er samen met het management naar plekken gezocht en gekeken hoe we de opleiding verder onder de aandacht kunnen brengen. Dit communiceren we ook al een half jaar naar de studenten. En dan komt er opeens iemand die zoiets tegen studenten. Een half jaar werk naar de maan en als het tegenzit studenten die in opstand komen omdat er een vervangend programma moet komen...Grrrrrrrrr. Nu wil ik echt mijn eigen kamer, waar hij zich niet met mijn werk kan bemoeien!

No comments: