Jun 8, 2005

Wat een achterbakse heks....

is die Sylvie Meis toch. Je gaat mij echt niet vertellen dat ze niet wist dat Maarten Stekelenburg (of hoe die keeper van Ajax ook mag heten) het niet meer wist dat die goede man ook op de 10e zou trouwen. Ik vind dit al een paar dagen meer dan belachelijk. Ik hoop echt dat alle Ajaxieden lekker bij het huwelijk van Maarten gaan kijken, die was tenslotte eerder en daar staan de camera's van SBS6 niet vier rijen dik opgesteld. Had toch lekker op 4 juni getrouwd! Zo, dit wilde ik ff kwijt. (eigenlijk naar aanleiding van de 2 pagina's in Spits die aan mevrouw en de maker van haar bruidskleding waren opgedragen)
En dan nog ff spuien op de NS: wat is er moeilijk aan een trein wegrangeren zodat de trein die toch door mag reizen wel weg kan. of, als je toch al van te voren weet dat je het voorste deel niet naar Amsterdam Centraal laat gaan en het achterste deel wel naar Schiphol....waarom de bestemmingen niet switchen en het voorste deel WEL naar Schiphol laten gaan en het achterste deel in Amersfoort achterlaten. Dan was er geen vertraging geweest en hadden ongeveer 100 mensen zich niet de trap bij Duivendrecht opgegooid om vervolgens de deuren van een aansluitende trein in hun gezicht te zien dichtklappen. (volgens mij wordt het langzaamaan tijd dat ik ga verhuizen :-) ) En nu aan het werk, tjuuuuus

2 comments:

Anonymous said...

sylvie meis...hut. maar wie vindt dat onderhand niet? maar, raffie is straks toch geen ajacied meer (spannend voor syl, hamburg) dus dan hoeven ze (behalve die doos van sneijder) zich ook niet meer schuldig te voelen als ze liever naar dat andere huwelik gaan toch?

Anna said...

Ik vraag me ook af hoe blij Sylvie is met Raffie's transfer naar Duitsland. Hamburg lijkt me toch niet echt hip genoeg voor madame.